W ramach projektu „Innowacyjna nauka – nowoczesne technologie w służbie edukacji” uczniowie klasy 3a podjęli wyzwanie zaprogramowania wiosny zgodnie z podanymi warunkami. Zadanie polegało na wprowadzeniu ozobota w stały ruch oraz wskazaniu możliwych do wyboru dróg. Następnie takim zaprogramowaniu go, aby przejechał od startu do wyznaczonej mety.
W ramach kilku kolejnych zajęć uczniowie klasy 3a:
- Układali trasy dla ozobota zgodnie z podanymi warunkami;
- Zaprogramowali geniboty wykorzystując karty do kodowania oraz puzzle z wirtualną rzeczywistością;
- Tworzyli programy z warunkami, kodowali i tworzyli symetryczne obrazy;
- Programowali geniboty, tworząc figury geometryczne o wybranych wymiarach;
- Stworzyli wirtualne ZOO.
Prowadząca p. Małgorzata Żebrowska
W ramach projektu „Innowacyjna nauka – nowoczesne technologie w służbie edukacji” uczniowie klasy 3e:
- Programowali wykorzystując puzzle AR;
- Programowali za pomocą tabletów i odpowiedniej aplikacji – roboty edukacyjne Photon🤖
Prowadząca p. Magdalena Pychotka.
https://www.facebook.com/100057668282096/videos/1117619849283697/