W ramach projektu „Innowacyjna nauka – nowoczesne technologie w służbie edukacji” uczniowie klasy 3a podjęli wyzwanie zaprogramowania wiosny zgodnie z podanymi warunkami. Zadanie polegało na wprowadzeniu ozobota w stały ruch oraz wskazaniu możliwych do wyboru dróg. Następnie takim zaprogramowaniu go, aby przejechał od startu do wyznaczonej mety.
W ramach kilku kolejnych zajęć uczniowie klasy 3a:
- Układali trasy dla ozobota zgodnie z podanymi warunkami;
- Zaprogramowali geniboty wykorzystując karty do kodowania oraz puzzle z wirtualną rzeczywistością;
- Tworzyli programy z warunkami, kodowali i tworzyli symetryczne obrazy;
- Programowali geniboty, tworząc figury geometryczne o wybranych wymiarach;
- Stworzyli wirtualne ZOO;
- Budowali i programowali roboty Abilix Krypton 6;
- Zbudowali huśtawkę i wojownika dusz;
- Testowali okulary VR;
- Układali kompozycje muzyczne;
- Zaprogramowali taniec genibota
Prowadząca p. Małgorzata Żebrowska
W ramach projektu „Innowacyjna nauka – nowoczesne technologie w służbie edukacji” uczniowie klasy 3e:
- Programowali wykorzystując puzzle AR;
- Programowali za pomocą tabletów i odpowiedniej aplikacji – roboty edukacyjne Photon🤖;
- Korzystali z okularów VR.
Prowadząca p. Magdalena Pychotka.
https://www.facebook.com/100057668282096/videos/816367353365180/
https://www.facebook.com/100057668282096/videos/447927491265019/
https://www.facebook.com/100057668282096/videos/1214766709703552/
https://www.facebook.com/100057668282096/videos/419053934271724/
https://www.facebook.com/100057668282096/videos/765315635589449/
https://www.facebook.com/100057668282096/videos/1117619849283697/